sreda, september 26, 2007

Ladja se potaplja

"Sam sem obupna lenoba. Stagniram v plitvi vodi in plavam šele, ko me kdo vrže v globoko. Samo potem pa dobro plavam."

Tomi Laptoš, september 2007

Danes je en prav zanimiv dan. Poleg tega, da je dan slovenskih lekarn in tako v zgodovinski osnovi neke vrste praznik vseh farmacevtov, danes minevata dve leti, kar sem diplomiral. Mi je pa danes poslalo jasno, da je Janševa politika nastavljanja ekomonskih kadrov na vodilna mesta v javnem zdravstu popolnoma zgrešena (saj ne, da ne bi mogel podobnega trditi za ostale smele poteze vlade v zadnjem času). Ne bom niti na tem mestu, čeprav bi lahko, napisal nekaj zanimivih ugotovitev o poslovni direktorici našega zavoda. Hirkani je že vedela, da barka tone in jo je bolje zapustiti, ko je še čas.

In še nekaj omembe vrednega se je zgodilo. Po tem, ko so se deloma začele premikati zadeve v smeri mojih želja, sem danes, deloma tudi iz rahle
tečnobe, pretekel svojo prvo desetko. Občutek je fenomenalen (skoraj boljše kot seks).

Pa tudi na nadaljevanje poročila iz zadnjega dopusta nisem pozabil. Je v procesu pisanja, in glede na to, da je naslednja pot že v roku enega tedna, se moram kar malo podvizati.

1 komentar:

Karmen pravi ...

Šele zdaj sem videla ta zapis. No, nisem vedela da barka tone in šla stran iz zavoda zato. Šla sem zato, ker sem želela delati drugače.