ponedeljek, september 24, 2007

Prevaranti na ljubljanskih ulicah

V četrtek me je pred Medicinsko fakulteto v angleščini s precej nativnim naglasom ogovorila gospodična, zmedenega izgleda in precej nejevoljna. Da se je bila na počitnicah v Sloveniji, in da so ji v hostlu ukradli dokumente in da želi čimprej v Trst k teti ali stari mami in da rabi okoli 20 € za karto. Če ji lahko seveda posodim ("lend, you know what lend means, right?") in da bi vzela moje podatke in mi vrnila, ko pride domov.

Lepo in prav, se človeku zgodi, da mu v tujini odtujijo dokumente, vendar. Če nekdo lepo slovensko izgovori besedo "Celica", nosi oguljeno BTC torbo in raztrgane slovenske vrečke, poleg tega pa ne ve, da je Slovenija še vedno izven schengeskega območja in da še vedno potrebuje dokument (so menda na policiji rekli, da ne potrebuje), potem je vredna suma. Posebej po tem, ko se ni želela obrniti na svoje konzularno predstavništvo.

Danes zjutraj ista oseba, z isto torbo in vrečkami, čakala pred Polikliniko. Vlaka očitno ni dobila, nekaj ljudi, ki so bili v četrtek na listku s podatki, pa se bo verjetno počutilo rahlo preverane.

Sicer me ljudje, ki prosijo za denar z izmišljenimi razlogi, ne motijo, samo ta pa je nizek in meče slabo luč. Vsem v tujini se lahko zgodi kakšna neprijetnost in zaradi takšnih potem ni čudno, da so ljudje nezaupljivi.

10 komentarjev:

Mih@ pravi ...

Jaz dam keš edino tistim, ki igrajo kšn inštrument. Uni cigoti k se guncajo, pa uni narkiči, k rabjo za "sendvič", pa pjančki k so ful "lačni", me prav nč ne ganejo. Z veseljem pa dam tem, ki igrajo nekaj, ker pripomorejo k barvitosti ulice, pa res si zaslužijo.

sekundek pravi ...

Od kar je en klošar, kateremu sem dal sendvič (denarja nisem imel), le tega vrgel 10m stran od naše hiše v grmovje, ne dajem nikomur več. Če je lačn naj pove, bo dobil za jest. Denar za "šnapsek" pa ne.

Robi pravi ...

A ha, potem ima ta ženska še vedno isto taktiko.

Lani je to poskušala pred študentskim servisom za FF. In se mi je smilila. Res. Dokler je nisem videl tudi drugi dan. In ji to tudi povedal. V slovenščini. Pobrala se je, kolikor so jo noge nesle.

Podobno je bilo s klošarjem, ki je 'fehtal' na kongresnem trgu - a lahko samo 50 tolarjev, rabim za avtobus. Isto drugi dan. Ko sem mu povedal, da je čudno, da mu vsak dan manjka 50 SIT za avtobus, je rekel, da to ni bil on, in se pobral, kot je bil dolg in širok...

Nima smisla. Nobenmu ne dam, pa je mir.

spela pravi ...

Tudi meni se je to zgodilo, na Zmajskem mostu. Verjetno ni bila ista oseba, ampak ko nisem nasedla zgodbi in šla naprej, me je ozmerjala kar lepo v slovenščini...

Žiga Gričnik pravi ...

Zanimivo tole! Sicer v naših koncih še nisem zasledil kaj podobnega, sem pa bil enkrat v Lj, ko sem fotografiral po ulicah. Na Prešernovem trgu me je ustavil en klošar, ki je prodajal revijo (mislim, da je bil naslov Kralj ulice)ter mi ponudil, naj jo kupim. Sicer je bil rahlo vinjen, vendar sma se zapletla v pogovor malo za šalo malo za res, kupil sem tisto revijo in mu še dal malo zraven (vem da je šlo za pjačo pa vseen) ter še naredil nekaj posnetkov z njim. Kar zanimiva izkušnja. Drugače pa tudi dam včasih komu, ki kaj igra drugače pa ne.

Jure pravi ...

Meni grejo na živce pred trgovinami, ko te gledajo obtožujoče. Enkrat mi je en rekel "Hvala za nič", pa me je imelo, da bi odvrnil "Hvala enako".

Anonimni pravi ...

Ko zagledate klošarja in vidite, da vas bo vprašal za denar...prehitite ga in ga vi prvi vprašajte.
LP!

Mju pravi ...

Anoninmni, hudaaaaa

Anonimni pravi ...

hehe ja tisti fifty SIT na kongresnem je bil vztrajen. tudi mene je eno parkrat utrujal. vedno pa je prvo vljudno rekel:"a vas lahko nekaj vprašam?", jaz pa sem mu vrnil z vso zasluženo oliko: "ne."- optimalna rešitev problema:)

Anonimni pravi ...

V BTC pa je ena kr luštna pred Merkurjem isto spraševala, vendar sem jo že prej opazoval kako stika za torbicami po sedežih avtomobilov. Ko je prišla do mene pri odprtem prtljažniku sem iz njega potegnil Glocka (tako pištolo kot je mel tisti Korejc pri pokolu študentov) in ji rekel da če jo še enkrat vidim, jo bom "ustrelil brez milosti". Seveda je bil moj "Glock" le igrača za Airsoft:))))

Ženska je pa odvihrala 300 na uro...