torek, oktober 16, 2007

Malo za nazaj

Sicer je to stalnica zadnjih nekaj tednov, vendar je bilo 14 dni še posebej hudo. Kar se tiče mojega dostopa do interneta, namreč. Kot sem že nekje omenil, sem uspel najti ne predrago stanovanje na zelo lepi legi, ki bo celo čez dva dni dela povsem primerno za normalno življenje. Tega, da je seveda na točno tisto mizo, ki mi je bila všeč, in T-2 čakati, je že všteto.

Uspelo mi je imeti tudi jesenske počitnice v Londonu. Slik seveda še ni, ker še nisem našel primernega prostora za delo - računalnika se pa na postelji ne počuti najbolje, ampak če sem dolžan še del poročila iz Tajvana, potem ta teden tudi ne bo nobene panike.

Tako da, počasi se zadeve urejejo... Samo še miza in T-2, pa bo skoraj vse... Druga služba in ostalo tudi sledi...

2 komentarja:

Luka pravi ...

Lepo je slišati/brati, da se zadeve urejajo. Kar nekako bolj odraslo zveniš :)

Tomi pravi ...

Saj tako hudo pa spet ni z resnostjo. Grem danes spontano malo obujat spomine na stare čase - beri: žur.

To je pa ena od prednosti te službe, čeprav popoldne res ni najboljše delati.