petek, oktober 19, 2007

O blogih

(če niste uporabnik storitve Google reader ali podobne, potem lahko sledeče mirno preskočite in pogledate samo povezavo na vroče slike, ki se nahaja v zadnjem delu besedila)

Zadnje dni, ko sem končno malo spet prišel do spleta in me je na bralniku pričakala številka 300 in še nekaj, sem se začel spraševati, ali se to dogaja samo meni ali pa se srečujete s podobnimi simptomi, kot so recimo:

  • na mesec mogoče začnete brati nov blog ali dva
  • ne veste več, če kdo sprememeni izgled, ker ste se navadili na enostavnost bralnika, razen, če to napiše
  • bolje veste, kaj se dogaja v življenju drugih kot v vašem
  • nehate gledati statistiko?
Tako lahko potem recimo izveste, da si določenih ljudi ne želite srečati poslovno (verjamem, da je skrb tudi v obratni smeri ;-) ). Samo za primer...

Aja, še vroče slike, ki sem jih obljubil.

2 komentarja:

matias pravi ...

točno to se mi dogaja :)
in res - ne vem več, če kdo spremeni podobo bloga, ker vse spremljam preko RSS. :)

Mih@ pravi ...

Jaz se branja blogov lotim drugače. Berem jih po dveh skupinah ZSFB in Sage. Zadnjih par objav iz obeh skupin lahko tudi vidite na mojem blogu.

V iGoogle imam dva Google reader gadgeta, v vsakem po eno skupino. Točno vidim, katere sem že prebral in kateri so novi. Nato tiste, ki imajo zanimiv naslov poklikam s koleščkom (open in tab), zanimive pa samo poklikam in se mi izpiše povzetek v oblačku, če me zanima kliknem več.

Tako bloge vredne ogleda še vedno gledam v prvotni obliki, nekatere pa samo preko readerja - oblačkov.

Dizajn bloga je še vedno zelo pomemben, za svojega ravno kujem prenovo, samo je še daleč od realizacije,... :D