sreda, oktober 17, 2007

Starbucks v Slovenijo

Nisem prepričan, ali gre zgolj za mojo percepcijo, ali pa so zadnji dogodki v diskoteki nad mestom povzročili spremembo v kadru varnostnih služb. Včeraj so se mi varnostniki v lokalu v nakupovalnem središču zdeli umirjeni in prijazni. Sploh je bilo zanimivo, ker sem po dolgem času bil zunaj v Sloveniji, pa sploh nisem pomislil, da je sedaj v veljavi protitobačni zakon. Nezakajenih lokalov sem navajen iz enega od zadnjih potovanj, zato se mi je zdelo kar samoumevno, da je tako tudi pri nas.

Drugače pa razmišljam, da bi glede na idejo, ki jo je dala Lolita, začeli akcijo, ki bi v Slovenijo pripeljala Starbucks. V Londonu sem se prav razvadil z grande Cream based Java chip chocolate cream on top-i, in sedaj jih grozno pogrešam. Mimogrede, kje je najbližji naši prestolnici?

5 komentarjev:

miss.nymphee pravi ...

Heh, Tomi, idejo o Starbucksu v Sloveniji Fras razvija že vsaj tri leta. ;)

Tomi pravi ...

Saj še ena pobuda ne bi bila napačna, ker več kot ljudje "težijo", prej se nekaj naredi (žalostno se je to videlo sedaj v zvezi z varnostjo).

Res bi ga rad videl pri nas.

Lolita pravi ...

Torej... What do we do about Starbucks? Sestanek a.s.a.p.! :D

Anonimni pravi ...

Smo za usako akcijo, k je povezana s Starbucksom u Sloveniji.Naredte neki, kr nam se bo zmešal tk pogrešamo tto kavo. WE WANT STARBUCKS!:)

Pero pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.