sreda, november 21, 2007

Povezava mrzlega zraka in prehladnih obolenj - neverjetno.

(če ste zaprisežen kadilec, sledečega besedila ne berite)

Včeraj sem v enem od časopisov zasledil nekaj podobnega kot:"...zaradi novega kadilskega zakona med se med kadilci pojavlja več prehladnih obolenj...". Ampak, saj je tudi med intravenoznimi uživalci incidenca določene imunske bolezni in pa hepatitisa večja.
Odvisnost, kar kajenje je, pač terja določen davek. Je priznal celo vedno piker Šalehar, sicer sam kadilec.

Vendar sem res skeptičen, da lahko en prehlad povprečnemu kadilcu škodi bolj kot kronično vnašanje vročega suhega karcinogenega dima.

5 komentarjev:

Primoz pravi ...

Prehlad zares ni povezan direktno s cigaretnim dimom oz. pomanjkanjem le tega, ampak z necim drugim. Ravno v nedeljo sem sel skozi mesto, ko je rahlo naletaval sneg, temperatura pa je bila okoli 0c. In pri tem vremenu je pred skoraj vsakim kaficem zmrzovalo par kretenov, ki so "uzivali" v kavi in cigaretu.
Osebno bi prej rekel, da ima prehlad vec opraviti s tem zmrzovanjem, kot pa s pomanjkanjem dima :)

Tomi pravi ...

Saj točno to sem mislil, tako kot je hepatitis pri IV odvisnikih povezan indirektno.

Me pa čudijo nove pobude, ki so precej liberalne.

Paul pravi ...

Meni je od tega kajenja zunaj ob barih najbolj smesno, da folk s cikom v roki stoji ob plinski jeklenki!!!
LP!

Tomi pravi ...

Jaz sicer ne vidim panike, ker se tako ali tako nič ne bo vžgalo, ker plin težko raznese. Že tako ali tako gori.

Samo je pa res, da se čedalje več ljudi odloča, da bo prenehalo. Pohvalno.

Anonimni pravi ...

povsem se strinjam s tvojim argumentom, pa ceprav sem kadilec in bi si lahko vrgel nekaj peska v oci... kdor v mrazu pod niclo zunaj kadi kavo, samo zaradi cika, je preprosto nor. tako da rahlo obolenje je prav minorno v primerjavi s splosnim bolezenskim stanjem tovrstnega kadilca.