sobota, december 29, 2007

Kako obogateti?

Z veliko dela, drznosti, pravih odločitev, sreče, dediščino ali kombinacijo vsega prej naštetega - za vse lenobne materialiste, ki ste naivno poklikali naslov.

Sedaj pa nazaj k osnovni temi ali razlaga, zakaj je naslov teme takšen, kot je in zakaj nisem sam na tej poti. Ergo, danes sem nekje v polsnu poslušal oddajo, kjer so se lahko poslušalci pohvalili s svojimi dejanji v iztekajočem letu. Slovenci smo načeloma skromni, kar se je spet pokazalo, in tudi sam sem naredil revizijo pri sebi, in ugotovil, da je bilo to leto katastrofalno - krivec pa je moja lenoba ali vsaj neangažiranost. Vseeno, če bi bi kje lahko dal svojim odločitvam pluse in minuse, bi dal sledeče:

Plus:
-prav nobeno dejanje si ne zasluži izrecnega plusa, ker so bila vsa pogojno pozitivna dejanja posledica točke, ko je celo neangažiranost dosegla mejo

Pogojni plusi:
-pretekel sem 10 km (posledica tega, da sem bil jezen na določene akterje iz službenega okolja, ki se niso angažirali namesto mene - glej minuse)
-preselil sem se (posledica tega, da se je še en sostanovalec izselil in tega, da sem se je našlo stanovanje na moji priljubljeni lokaciji, vendar ima tudi zgodba sostanovalec svoj epilog)
-naredil sem strokovni izpit (odločitev za to - takrat gledano na kot - muko je padla že lani, sam izpit pa je bolj kot ne per se, če res nisi popolnoma nesposoben ali pa nimata več kot dva člana komisije res zelo slabega dne)

Minusi:
-nisem se naučil boriti se za svoje pravice (laično: ne znam težiti), ker preprosto pričakujem, da bodo drugi razmišljali kot sam (pa naj gre za odisejado imenovano Telekom, miza, pogodba za malo daljši čas, vračanje denarja, ipd)
-moj doktorat se odmika tudi zaradi zgoraj naštetih razlogov

Torej nekako 0:2,5:5, kar je zelo slabo.

Sklepi za leto 2008:
-če mi v sedanji službi dajo še eno pogodbo za določen čas do pol leta, menjam službo
-končno priklop na (računam) optiko
-opravljen najbolj zoprn seminar in izpit za podiplomca
-tukaj bom objavil za nazaj še slike iz vseh preteklih dogodkov, takoj ko bo uresničena druga točka Sklepov


(bolj za šalo kot zares pa bi v naslednjem letu izvedel za populacije, ki jim omenjenega manjka, še tečaje)


Vikanje uradnih oseb

z obveznima podtočkama

a) Profiliranje zdravstvenih poklicev ali Poleg zdravnikov ima še precej ostalih kadrov vsaj 7. stopnjo izobrazbe
b) Mladost ni razlog za nespoštovanje


Slovenščina ni bavbav

-za večjo motivacijo bodo svoje izkušnje s tečajniki delili slovensko govoreči ljudje, ki nikoli prej niso obvladali (južno)slovanskih jezikov
-tečajniki bodo razdeljeni v skupini z delovnima imenoma "Ne znam" in "Nočem"

Psihologija stanja v vrsti

Tečaj bo organiziran stopenjsko (glede na predznanje udeležencev) in bo med drugim odgovoril na vprašanja:
-Zakaj oseba na drugi strani telefona bolje ve, kdaj bom prišel/prišla na vrsto kot jaz ali Organizacija naročanja v zdravniški ambulanti
-Kako se razlikuje vrsta glede na zavod ali organizacijo ali Vrsta je vrsta
-Kdo ima pravico preskakovanja vrste ali Sosedova Francka ne bo jezna, če boste na večurni klepet zamudili par minut


Za letos se poslavljam in hkrati čestitam vsem, ki ste se prebijali skozi moje blodnje.


2 komentarja:

kr en febo pravi ...

glede vikanja si res dobro zadel, tudi meni se zdi malo absurdno, da me po koncanem faksu tikajo smrklje pri frizerju in se celo hocejo z mano pogovarjati ``prijateljske'' stvari...

glede slovenscine pa -- malo za salo -- poglej besedo z veliko zacetnico pri vrhu strani pod naslovom, ce je z njo kaj narobe...

Tomi pravi ...

Tipkarska napaka je bila, kot si videl. Sem pa presenečen, da jo je kdo odkril, ker skoraj nihče ne prebere tistega zapisa.