četrtek, december 27, 2007

Tek ali seks?

Včeraj sem, bolj za šalo kot zares, padel v debato, kaj je boljše. Tek ali posteljne aktivnosti?
Bil sem namreč po zimskem skoraj polnočnem teku - hirkani ni edina - in je bilo odlično. Kljub temu, da je bilo precej hladno in da je bil PST precej leden, je minilo kot blisk.

Torej, kakšno je vaše mnenje (iščem izvirne razloge za tek, seveda)?

9 komentarjev:

Hirkani pravi ...

Oboje je fajn. Le da pri teku naval endorfinov dlje traja :-)

Anonimni pravi ...

Ce teces ravno toliko, da ti ostane dovolj moci za skupinsko tusiranje, je to zagotovo najbolse!:)

Nina pravi ...

nimam niti enega samega razloga, ki bi govoril v prid teka.. sploh pa, ko je zunaj nekaj stopinj pod niclo.. vem, nisem v pomoc :)

Tomi pravi ...

Nina ima prav, ko pravi, da niste nič kaj v pomoč ;-) Pričakoval sem bolj odgovore tipa: tek je boljši kot seks, ker te nihče ne gleda postrani, ne glede na to, ali tečeš sam ali v družbi, ampak ok :-)

Anonimni pravi ...

Mislim,da te ljudje gledajo postrani,ce seksas sam:)
Drgac pa je tek boljsi, ker lahkoteces, tud ce tvojo parnerko boli glava:P

BeeBee pravi ...

Sama najbolje tečem malo podmazana. Joj, kako se to grozno sliši. Ampak me seks ravno fino ogreje, da potem zlahka tečem.

jah, me poznas, pa ne povem pravi ...

tek ponoci je super, jaz grem na roznik in potem po rozniku do tivolija in domov... s svetilko... po moje lepse kot pst.. vsekakor pa se nikoli nisem srecal zive duse, tako da tudi bolj ``osebno''.

no, ampak zame sta seks in tek povsem razlicni stvari... po teku sem bolj buden, po seksu pa manj.. ampak eni mogoce tecejo in seksajo zaradi hujsanja, pa je njim to ali-ali. ampak ok... to verjetno kaksne bejbe...

Tomi pravi ...

Beebee: ženska si lahko to nekako privošči, ker je mogoče malo manj utrujena, moški pa malo težje, ane?

Ti, ki te poznam: tek ponoči je res veliko boljši, čeprav sem zadnjič čudovito tekel tudi podnevi (pa še svinjsko mrzlo je bilo - da ne omenjam ledu - ampak nisem bil edini).

Blaarp pravi ...

Neither. :D