sobota, december 08, 2007

Tekma

Naslovu navkljub ne bom začel s to temo, ampak še stavek ali dva o sposojenih mislih. Ponovno sem, po dolgem času, v Sobotni prilogi našel vsaj štiri članke, vredne branja. Prvi je bil seveda o nebotičnikih, drugi o plačah v javnem sektorju (počasi se bliža moja prva obletnica delovne dobe), potem pa še o Googlu in fenomenu Facebooka. tudi me nikoli mi ni bilo namreč jasno, zakaj vsi servisi, ki delujejo kot družbena omrežja, vse znance zamenjujejo za prijatelje. Saj je prav, v času, ko se ljudje čedalje bolj odtujujejo, ampak, pretiravanje tudi ni dobro. Pa dosti o tem, čas je za tekmo.

Glavna akterja sta namreč Siol in Harvey Norman. Miza in končno širokopasovni dostop. Prva se vleče od predprejšne plače, ko sem jo zagledal, druga zadeva pa že od novembra, ko je na nacionalnega ponudnika šla vloga za prenos linije. Je trajalo tri tedne, da se je uredilo (in bi še dlje, če jih ne bi klical, sedaj pa je izpolnjena vloga pri njih vsaj 10 dni).

Glede na tajkunsko-insajderske povezave, stavim, da bo miza prej.

2564cc693f75c2fb9827b3c5b2743da0

Ni komentarjev: