sobota, januar 12, 2008

O vremenu, smučanju in dežurnem krivcu

Ko pogledam vem in vidim, da je zunaj okoli 15 stopinj in da od mojega smučanja ne bo nič, ko ne slišim telefona, kjer mi sporočajo, da je prišla miza, da me čaka kabel za slušalke ali da me res pridejo v torek priklopiti, ali ko pomislim, da bo počasi treba dobiti svoj denar nazaj, se prav nič ne obremenjujem, ker vem, da za vse to obstaja realni krivec. To je seveda tretji človek države, naš premier Janez Janša. In potem življenje postane lažje.

(če niste uporabnik SDS klipinga, lahko naslednji odstavek preskočite)


Spoštovani bralci SDS klipinga, verjetno se ob branju zgornjih nebuloz počutite prav trapasto ob tem, za kaj vse je obdolžen tretji človek države, premier Janez Janša. Vse zgolj z namenom, da dobite približen občutek, kako se razumni ljudje počutimo, ko nebuloze trosi še naslednjih nekaj mesecev premier.

(razumni ljudje lahko sedaj nadaljujute z branjem)

Je pa res, da je pa za moje slabo finančno stanje, ker preko svojih ministrov ne uredi plač javnega sektorja, poleg moje lenobe res kriv omenjeni premier. Res bo treba napisati kakšen dopis in se posloviti od javnega sektorja.

2 komentarja:

David pravi ...

Ti pa samo še jamraš!
Daj raje kakšno fotko objavi, glede na to, da gre tvoj blog preko ZSFB-ja. Jo že dolgo nisi.

Tomi pravi ...

Na računalniku (ki pa ni online, za razliko od tega prenosnika) so slike iz Azije in Londona, ki čakajo, da me končno priklopijo. Sem že par objav nazaj napisal.

(ja, vem, da se da preko mreže, ki dela ali ključev prenesti zadeve, samo ne bom podpisal lenobe mastodontskih podjetij, ki sebi ne znajo narediti dobička - sedaj iz protesta celo serij ne gledam, ker sem rekel, da drugje kot na lastni povezavi v Lj ne bom potegnil nobene resne serije več- Family Guy, ki ga gledam vsake toliko, je izjema)