četrtek, januar 31, 2008

Starbucks končno v Slovenijo?

Ko sem naprej prebral tale sestavek, me je spet prijel tisti zoprn občutek, ki ga dobim ob omembi Čehov in Poljakov - čeprav mi je Praga res všeč, pa tudi recimo Krakow je lep, samo prebivalci, jezik in predvsem njihovo obnašanje mi gre pa res pošteno na živce. Spet bodo v nečem boljši od nas...

Samo mi je pa del, ki pravi " This year, the chain aims to expand into Central Europe, as well as Portugal and Bulgaria," dal občutek, da je nekoga končno srečala pamet.

Če ima kdo slučajno pomislek, da Slovenija ne sodi v srednjo Evropo, naj svojo glavo in najbližjo steno sooča toliko časa, dokler ga ne sreča pamet.

14 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Vprašaj odgovoren pri Starbucksu če mislijo da Slovenija spada v srednjo evropo, če odgovorijo negativno jim lahko 'dokazuješ' zoliko časa da jih bo srečala pamet.

Sploh pa, kdo hoče še eno zahodnjaško 'fast food' (ok, fast drink) verigo. Če nebi McDonalds nikoli prišel bi prišel prehitro.

ervin pravi ...

Pozdravljen Tomi,
na zalost nas ima velika vecina ljudi tega sveta za "vzhodno Evropo" in prav nic drugega. Po nekja sto razlaganjih sem pac uvidel, da tudi ce imas obcutek, da je nekdo koncno razumel, da smo v srednji Evropi, naslednjic zopet uporadi termin "Eastern European". Vse nas pac mecejo v isti kos zaradi "strasnega" komunizma, ker se ga tako zelo bojijo, ce pa jim omenim, da se nikjer ni tako lepo zivelo kot v Titovi Jugoslaviji, si mislijo, da nisem priseben.

Anonimni pravi ...

Jah, kaj ti pomaga geografska delite, ce imajo ekonomsko-geografsko delitev.

Pero pravi ...

Samo še ogabne ameriške kave se nam manjka...In ve se kam to pelje. Zaenkrat imamo v Slo, vsaj v LJ in na primorskem kar solidno kavo. Upam da se ne zamerikanizira, ker tiste pobarvane vode v 2 dcl šalicah ne mislim piti (sem probal enkrat v Macu - ogaba).

Pa itak vidim da narašča trend prodaje kave "to-go". Jebeš to, če se ne morš usest in v miru spit kave. Jasno, saj se vedno hitreje živi, vse je razčlovečeno, površinsko. Kmalu najbrž res ne bo več posedanj v družbi prijateljev in pitja, kratke močne (ali kakršno koli si pač želiš) kavice. Ne bo več človeške topline itd (no to itak izignja iz dneva v dan). Bo le 2 dcl vodene kave. Pozabi na espresso, machiato, latte machiato (ok to najbrž imajo), capuccino, podajšano, kavo s smetano. Ne, količinska mera bo vsaj 1,5 dcl. Večje je boljše, kajne? It's the American way!

Tomi pravi ...

anonimni: besedilo v ležečem stilu je bilo mišljeno za "domače" bralce, seveda mi je jasno, da tujci mislijo, da je Slovenija južna ali vzhodna Evropa, ampak mi nikoli ni žal časa, da jim dokažem nasprotno

pero: precej ozko gledaš, in če bi prebral še kakšen drug zapis in komentarje, bi ti bilo jasno, zakaj bi rad videl SB v Sloveniji

ervin: na žalost res, samo saj je boljše. Mogoče bi lahko samo še malo bolje izkoristili to, da predsedujemo EU (in ne, da bomo znani po aferah) za umestitev Slovenije na politični in geografski zemljevid.

ervin pravi ...

Tomi, ves kaj je najvecja zalost? To, da je nas majhen Slovenski narod razdeljen na dva pola (na crnega, ki je vladal pred II.vojno in med njo pobijal Slovence in na rdecega, ki je vladal po vojni in pobijal Slovence med II.vojno in po njej, ko je bila ze "svoboda"). In po pregovoru:"Kjer se prepirata dva, tretji dobicek ima,"potem vse pelje v napacno smer. Ko sem uvidel kako je moj lastni narod razklan in kako mocno je sovrastvo zaradi "usranega" svetovnega nazora, mi je postalo slabo. Ves, afere pa sluzijo le zamegljevanju resnicnega stanja in ne k razresevanju tezav.. Pa je ni lepse dezele, nikjer!!! Pa dajmo kaj bolj veselega..."na mladih svet stoji"
Moje najljubse espresso kave so: Droga, Illy, Lavazza, Segafredo Zenetti.
Starbucks je pac kultura/trend, prostor druzenja, internet cafe in predvsem najvecji Coffee Shop Corporation. V UK imamo sedaj "afero", ker so ugotovili, da vsebuje 1 muffin in ena posebna ogromna ameriska kava z likerjem in stepeno smetano okoli 630 Kalorij!

Tomi pravi ...

ervin: Slovenci nismo srečni, če nismo vsaj malo nesrečni. Zato tudi lahko vedno zmaga na volitvah nekdo, ki je ravno prav populističen in "maščevalen". Z malo več medkulturnega dialoga (in veliko manj deliktov in vandalizma) bi bila lahko Slovenija res zgled. Saj tudi drugače ni slaba.

In še enkrat, za vse, ki ste skeptični. Kaj točno je narobe z mojo željo, da dobim takšen java chip kot v Londonu, Singapurju ali kjerkoli drugje, tudi v Ljubljani? Saj imamo Slovenci super kavo, samo recimo java chip variante pa pri nas še nisem našel. In se mi zdi neumno, da je ne morem imeti. Samo, spet, Slovenci imamo problem z razumevanjem drugačnega mnenja, kot je naše lastno. Žal.

ervin pravi ...

Tomi, "iz tvojih ust v bozja usesa", glede kulture dialoga, ali kako so ze rekli...ko bi se le zgodilo.
Mislim, da je za stevilcno majhne narode se posebej pomembno, da imajo v povprecju mnogo vec znanja, kot "veliki", da govorijo vec jezikov, da razumejo naravoslovje, zgodovino in se posebej, da ne vzamejo nicesar prevec resno... Ce bi vec potovali(pa ne z agencijami) in videli kako "plitki", malomescanski in nazadnjaski smo vcasih bi morda ravnali mnogo bolj modro in povezovalno. Jaz sem dozivel "totalni sok". Slovenija je tako cudovita, prekrasna dezela, pa je sami znotraj sploh ne cenimo in negujemo.

Glede kreativnosti me Starbucks s svojo ponudbo res vedno preseneca.
Tomi, zelim ti, da bi cimprej dobil enega (zelenega)v svoji blizini (walking distance).
In nazadnje moja zelja tebi in tvojim za nepozabno razburljiv in zabaven vikend!

Tomi pravi ...

Saj, če ga ne bo, bom pa imel vsaj en razlog, da grem pogledat sosednjo prestolnico, ki naj bi ga dobila v roku par mesecev. Samo jaz sem vseeno optimist.

Anonimni pravi ...

pero, prepričan sem,da bi se v preteklosti našlo vleiko ljudi, ki bi se jim zdela uporaba vešal namesto giljotine veliko razčlovečenje.

Aleš pravi ...

Meni recimo je zanimiva ponudba Petrola zadnje čase s coffee to go... brozge je dost, ni slaba, je domača, capuccino je dobr, umetna sladila imajo, kar je meni sploh glavnega pomena... cena 1 EUR, isto me košta če se ustavim v kafiču in spijem eno kavo, le da spušim tistih 10 minut, namesto, da bi se lahko že vozil...

Anonimni pravi ...

Nemorte komentirat d je Starbucks kava za en drek. Se opravičujem izrazu. Ampak če nečesa ne probaš ti logično tudi ne more biti všeč. Osebno ne maram Fast Food/Drink restavracij, ampak po pravici povedano me je Starbucks obsedel. Že ko vstopiš v kavarno in te tisti omamni vonj zadane, ne moreš reči ne.
Itak je pa stvar posameznika.

Anonimni pravi ...

Frapucino!!!!! Pa Classic coffee cake in razne druge sladkorne bombe... noro!!! Polne kalorij, ampak definitivno zelooo zelooo dobre! Tudi sama sem bila sprva skeptična, zdaj pa po netu naročam njihovo kavo in pečem njihove slaščice.

leila lucifer pravi ...

pizda kwa sam šimfate če vm ni prou pit kave v macu al pa vm gre to use kao na hitro na žiuce pa pijte navadno ne pa sam šimfat.. pol pa jokate da ns mečejo u isti koš kaj se prtužujete če tega nočte u sloveniji... eni hočmo eni se pa jebite k mate dost kavarn pa učasih je una v kavarni bl za nč k ta fast drink.. kr oglejte si od preverjeno kko ti jo prpravjo. tok jokate kwa je bolš usak ma svoj okus