nedelja, marec 02, 2008

And now for something completely different

Tale specifični zapis pišem za novo, veliko, svetlo in lepo delovno mizo, ki ima toliko prostora, da se bom mogoče celo lotil v prihodnje seminarja za biofarmacijo, ki mi je ostal. Ne glede na napoved, da miza dostavljena prišla prej, kot so me priklopili, se je očitno zgodilo obratno. Zgodba potrpežljivosti čakanja se je končala 85. dan po zadnjem roku, ki so ga pri prodajalcu zastavili kot zadnjega. In skoraj mesec in pol po tem, ko je pregovorno počasi Siol priklopil povezavo v širni svet - še vedno pomnim odlično masažo, ki je bila nujno potrebna zaradi omenjenih zamud.

Kakorkoli, ne glede na skandinavsko podrobna navodila in celo en komplet uporabniku prijaznih navojinih distančnikov (vsi, ki ste kadarkoli sestavljali pohištvo, veste, kar je najbolj zoprn del) so me na koncu pošteno bolele roke - posledica dejstva, da nimam ravno vsega orodja pri roki - zato v prihodnje, posebej, ko bo tega več, gotovo plačam nekoga, da se muči s to peklensko nalogo. Vseeno, občutek na koncu je zadovoljujoč.

(in sedaj še nekaj kritiziranja, ker brez pač ne gre)

Po dolgem času sem danes namesto na tek na PST odšel na sprehod. Izkazalo se je tako za prijetno (po dolgem času sem šel na Rožnik) in koristno (gneča za dol past, da vetra niti ne omenjam). V Ljubljani je bilo okoli 20 stopinj, zato se kar nisem mogel načuditi vsem množicah v zimskih jaknam, vetrovkam in šalih (ne, ni šala). Bilo je namreč kljub vetru več kot primerno za kratke rokave (ter flis brezrokavnih). Očitno nekateri ljudje težko razumejo, da je oblačenje funkcija zunanjih pogojev in ne letnega časa. Casual varianta, seveda. Čeprav še celo poslovni svet poleti dopušča odmike.

1 komentar:

ervin pravi ...

Pozdravljen Tomi, najprej cestitam za novo delovno povrsino! Ker si se sam 'namatral' s sestavljanjem jo bos mnogo bolje razumel in cenil...
A si predstavljas, da bi Elektro ali Vodovod dostavljala elektriko in vodo na enakem storitvenem nivoju kot tvoj prodajalec mize? Pa, saj bi vsi kar pocrkali od zamude...
Ves vcasih so nasi stari starsi imeli pravilo: jeseni se malo kasneje obleci, spompladi pa malo kasneje sleci.
Meni se zdi sicer trapasto, ker mi je ponavadi prevec vroce, vecini pa ne. Sicer pa je bilo danes v londonu pretezno jasno, a peklensko hladno.