sreda, marec 12, 2008

Postcard London

Ker se mi ne da o politiki, danajšni mini navidezni beli stavki v službi ali o tem in onem, še ena od zadnjih slik iz Londona. Enjoy.


The Houses of Parliament - London - Source: http://metrodusa.blogspot.com/

4 komentarji:

ervin pravi ...

Tomi, koncal si z meni najdrazjo/najljubso! Izgleda tako starinska, prav super.

Tomi pravi ...

Dejansko še nisem niti končal. Meni najljubša še prihaja - potem pa bo res konec londonske serije.

desert rose pravi ...

Tale... Tale je dobra. Me je že ervin malce prehitel... res, pridih starinskoti, na prvi pogled kot razglednica iz davnih časov. :) Most v ospredju tako lepo mehča našpičeno gotsko arhitekturo. Še celo čas na Big Benu mi je všeč, heh. In potlej spet - nekje v desnem kotičku "čiste linije". Tako rahlo za priokus. Dober zorni kot, da zajameš ravno prav. Vidiš, na to stran mostu proti London Eye-u me pa še ni zaneslo. Kaj vse me še čaka za naslednjič...

Tomi pravi ...

desert rose: ta stran Temze je precej lepša, ker ima veliko bolj impozantne objekte. Od Tate Modern do London Eye, in še kaj. Pa tudi moderna arhitektura se počasi razvija in se še bo. Vse do zdrave mere.