torek, april 01, 2008

The best of London

Po retro, modernem in razgledničnem Londonu, še meni najljubša. Za zaključek zgodbe. Poročila ne bo, ker je že predaleč nazaj. Edino, najbolj v oči bodeče dejstvo - v petih dneh oktobra, ko sem bil tam, je sijalo samo sonce. Na dan, ko sem odšel, se je pa pooblačilo. Go figure.


The London Eye - Source: http://metrodusa.blogspot.com/Slikano tukaj.

2 komentarja:

desert rose pravi ...

Zanimiva spet po svoje. Všečno "stuck in the air...", kakšen je razgled od tam, si pa lahko samo domišljam :D

Kot rečeno, ob potencialnem bodočem obisku Londona se še moram podati tukaj sem - od mostu vzporedno s Temzo, vodoravno v smer London Eye in potem navpično navzgor, po krožnici počasi naokoli... Da ne bom od 101 para oči samo opazovana v vse kotičke Londona, ampak bo situacija tudi obratna. :)

Moja izkušnja z Londonskim vremenom sredi avgusta je bila v tistem slabem tednu bivanja večinoma pozitivna, se pravi zmerno do pretežno sončna. Čeprav nikoli nisi zares vedel, kdaj se bo pooblačilo in če so že bili preteči oblaki, ali bodo tudi kaj spustili. In potem nekega lepega dne s prijatlco splanirama pohod po Hyde parku. Ko začnema plan uresničevati, se pa še lepše pooblači, and guess what... Se spogledama... Ok, vedeževalka pa nisem. Pa tudi če bi bila, bi za tole rabila posebno specializacijo. Pa naenkrat je postalo mrzlo, da bi si v tistem iz najbližjega laboda z veseljem naredila puhovko. Prvinski nagon po preživetju pač (čeprav drugače še mravlje ne zmorem pohodit!). In spogledale sma se še enkrat (pazi deja vu) - na dan najinega odhoda, zjutraj ob 7-ih je lilo kot še ni lilo. "London joče za nama." - "Yeah, to bo. Prej obratno." Še dobro, da sma imele podzemno blizu in da najin running in the rain (with luggage) ni povzročil drastičnih posledic.

No, toliko o vremenu v Londonu nekega rahlo aprilskega tedna v avgustu. Ampak kot že rečeno, je sonce zadovoljivo dominiralo. Drugače mi je pa ljubše malo poletne svežine vsake toliko (poudarek na malo), ko sonce dela mavrico in ne privida oaze sredi betona.

P.S.: Všeč mi je, ker so slike tako čiste (ali pa se samo meni tako zdi... ne, mislim, da ni iluzija). In bolj ko gledam, bolj je tale všečna - te komore so pa lepo zglancali in SONCE se šajna na njih... :)

ervin pravi ...

Spet moj dobri, stari London. Ja, super se vidi: prav lepo je 'z viska gledati na ljudi spodaj' (res skoda, da se ne da pljuvati po njih).
Ce hoces res uzivati pa si vnaprej naroci flaso sampanjca.
V Londonu se izogibaj: neznosno vroce podzemne zeleznice poleti, congestion charge, ce vozis avtomobil in guzve na Oxford Streetu. Vse ostalo pa se kar gre.