ponedeljek, april 28, 2008

Dolg iz Londona

Minilo je že več kot pol leta od izleta v London (in mojega zadnjega malo bolj resnega dopusta - in še česa), tako da je skrajni čas, da gredo slike v javnost. Ampak neažurnost je moj vzdevek, kar se tiče slikanja zadnje čase. Z izjemo Portoroža, samo tam se pa res naužil energije.



Slike iz ene od svetovnih metropol so torej tukaj. Ena pa prihaja naslednji mesec.

2 komentarja:

desert rose pravi ...

Fajni slide-show. Če smem - slika z odsevom oblačka v stavbi na levi in pogledom navzgor v nebo mi je med naj-... Buckinghamska palača pa izgleda v črno-beli tehniki celo bolj kraljevska kot v barvah. Kako ti je pa uspelo zaobjeti tisto stavbo s Pozejdonom na vrhu (ali kaj že je tisto), kjer dva sedita na travi, a si šel noter? Ker jaz sem se trudila slikati čez ograjo okoli, na koncu pa obupala, ker mi nikakor ni uspelo dobiti zadovoljive slike brez rešetk (in še bolj zato, ker me je prijatlca ob mojih (pre)dolgih fotografskih podvigih že prizanesljivo grdo gledala). :)
Hmm, tobak je tudi zdravilna rastlina... vsaj včasih je bila, heh.

Tomi pravi ...

Zelo enostavno, za ono sliko s travo. Imel sem 18-55 objektiv na aparatu in je toliko širokokoten, da pride vse notri.

Drugače pa hvala za komentar in pohvale.