sobota, april 19, 2008

Pomladni tek v Portorožu

Danes sem se vrnil s seminarja v Portorožu - in našel še en razlog, da bo res potrebno menjati službo, saj je trenutni delodajalec zelo "skop" glede strokovnega izobraževanja. In ker te zadeve res "sedejo", in ker se celo danes našel, kljub dejstvu, da cel teden nisem skoraj nič spal in da je bil celoten teden nabito poln, energijo, da sem že obdelal danajšnje slike.

Za razliko od mojih običajnih zapisov, ko nekoga moram pograjati, tokrat nimam pripomb. Pohvaliti je treba organizatorja za res dobro organizacijo, izbiro lokacije in udobja, predavatelje, celo vreme nam je šlo kljub slabi napovedi na roko. Našli smo se celo trije intuzaisti, ki smo včeraj čas po predavanjih in pred večerjo izkoristili za relaksirajoči tek do Pirana - in seveda poželi nekaj "kakšni norci" pogledov - s strani lokalnih prebivalcev, ki so polnili lokale.

Najbolj me je od vseh presenetila stilistka Lea Pisani. Sicer so udeleženci prejšnjih izvedb povedali, da se jo res splača poslušati - sklepam da bolj zaradi ekstravagantih mnenj - sem kmalu videl, da ima ženska fenomenalen način razmišljanja. Mogoče zato, ker je zelo podobno mojemu - subjektivno mnenje, da ne bo pomote, da sem tako ošaben in egocentričen - in ker gospa Pisani enostavno obvlada svoje področje. Teoretično in praktično. Pa pustimo dejstvo, da sem skoraj vedel vnaprej, kaj bo povedala, ker je bilo, kot da bi poslušal sebe v drugi osebi.

Dve sliki za vtis sta spodaj, ostalo pa v galeriji.



2 komentarja:

Gaby pravi ...

O, midva se pa poznava. Verjetno se spomniš ene blond od organizatork, ki je skakljala naokoli. :) Hvala za tole mnenje, je bilo kar veliko truda vloženega v organizacijo.

Tomi pravi ...

Glede na to, koliko je bilo blondink med organizatorji, mislim, da vem, katera si :-)