ponedeljek, april 07, 2008

Ta vikend res ni bil moj teden

Tako bi znani slovenski nogometaš časovno umestil dogodke zadnjih nekaj dni, ki sicer niso ravno vikend, ampak se je vse skupaj začelo nekje v četrtek zvečer. Lep večer, primeren za tek, in meni se je zahotelo na iPod dodati nove glasbe. Lepo in prav, če ne bi Apple bil tako zaščitniški, da pretakanje podatkov na predvajalnik kar nekako sesuje ne samo seznamov skladb, ampak celotno bazo. Long story short, po dveurnem preklinjanju, zakaj je treba vse reševalne programe plačati, da delujejo, mi je nekako le uspelo in odličen program, imenovan Floola, ki je sicer tudi odličen iPod upravljalnik, je rešil problem. Tek je bil pač potem nekje med četrtkom in petkom.

Sobota zjutraj, ravno na poti v službo ter nato domov, poln avto, naša parkirna hiša. Avto zakašlja in umre. Diagnoza: akumulatoritis. Na srečo je bil promet ljudi zjutraj že tako velik, da smo avto spravili v pogon, potem pa sem na poti domov iz službe upal, da mi bo brez vmešavanja tretje strani uspela popolna avtošolska vožnja. Baterija se je namreč popolnoma spraznila, zato ugašanje avtomobila ni prišlo v poštev. Cena te neprijetnosti: en kup živcev in okoli 80 €.

In danes, kljub temu, da se je dan dobro začel, mi je najprej en od Vistinih updatov povozil ZoneAlarm, poleg tega pa sem po petkovem poizvedovanju danes dobil namig, da nisem primeren kandidat za razpisano mesto. Ob dejstvu, da komaj čakam, da menjam službo. Bo res treba napeti možgane in dejansko napisati kakšno ponudbo?

In še sklepa (čeprav se prvega verjetno ne bom držal):

  • on tam nekje, ki orkestriraš moje tegobe, če je krivo moje odlaganje dogodkov s katerokoli od vpletenih, bom naslednjič direktno povedal, da me ne zanimajo. Bo kruto, samo očitno boljše.
  • vsem mlajšim kolegom, ki se jim mudi diplomirat, bom na srce položil, da naj ne poslušajo akademske sfere, ki nima ravno stika z realnostjo mladih diplomantov in jih prepričuje, da je edini pravi način hitra diploma, da si potem prej zaposljiv. Ja, če imaš delovno mesto, ki ti ustreza, zagotovoljeno. Drugače pa, izkoristite kakšno leto ali več med študijem in delajte preko servisa v kakšni firmi iz stroke. Ker vas strokovni čaka pred diplomo, vam tudi tukaj ne bodo dihali za ovratnik, potem pa se boste na kakšno pisarniško mesto zavihteli prej kot vsak, ki se mu je "mudilo". Pa naj vrag vzame dejstvo, da bo njihova lagodnost plačana iz mojega, davkoplačevalskega žepa. I learned my lesson painfully.

Ni komentarjev: