torek, maj 27, 2008

O ukradenem avtu, izgubljeni prtljagi in še čem

Po tem, ko so mi z letalske družbe sporočili, da še vedno niso našli kovčka z mojimi darili in ostalo Klemnovo vsebino - pa čeprav sem iz ZDA po zapletih, prišel če 10 dni nazaj - me je ob vhodu v garažo čakal šok. Avto imam vedno parkiran ob velikem terencu, tokrat pa je bilo videti samo sosedovega terenca.

Popolnoma prepričan, da sem avto parkiral pravilno, ker sem bil med zadnjimi v vrsti, sta bili samo dve možnosti - da so mi avto ukradli, kar je ob vseh dražjih v garaži zelo neverjetno, ali pa da je nekdo parkiral narobe. Na srečo je bila slednja opcija pravilna.

O zasliševanju na javnem - nikjer ni znaka, da je zasebno - parkirišču, če sem prebivalec, pa tokrat ne bi. Če začnem naštevati vse tegobe danajšnega dne, bi trajalo predolgo.

Pa še pomlad me je začela dajati. Ob razgledu, ki se ponuja, tako ali tako ni nič čudnega.

Ni komentarjev: