petek, maj 16, 2008

Odisejada iz Bostona v Evropo

Boston international, 15.5.2008 17:05 local time

Tale zapis zna biti plod preveč dolgih ur na letališčih in posledično tudi bolj kronološkega stila. Pa da ne bom takoj začel s težavami in dilemami na letališčih, še nekaj o Washingtonu.

S Klemnom sva imela recimo precej sreče, kar se vremena tiče. Ker je bilo cel teden napovedano slabo vreme, je bil skoraj mali čudež, da je bilo dva od treh dni v DC-ju celo sonce ali pa vsaj da ni deževalo. Prvo presenečenje, ki ga DC ponudi, je neverjetno lepa, čista, pregledna in hitra podzemna železnica. Res je, da so jo začeli graditi nekje pred 30 leti in da so bili zadnji odseki končani pred par leti, vendar gre pohvala vseh, ki jo vzdržujejo. Za razliko recimo od New Yorka.

Drugače se DC-ju pozna, da je prestolnica, ker je lep, čist in urejen. Predsednik naju sicer utegnil pozdraviti, ker je bil odsoten (na srečo, verjetno), so pa na ogled pustili vse velika spomenike na osi pod Belo hišo. Presenetljivo sem ugotovil, kako so dejansko Kapitol, Washingtonovo in Lincolnovo obeležje oddaljeni. Kamera res pokaže drugače, je pa recimo sama Bela hiša veliko manjša, kot nam jo želijo pokazati.

Omembe vredno je tudi (ja, res je) pokopališče v Arlingtonu. Veliko, negovano, sicer polno patritizma, ampak ne pretirano. Evropejci imamo velikokrat marsikaj povedati o tem, kako so Američani ponosni na svojo državo, vendar ne bi bilo slabo, da bi se nekaj tega navzeli tudi sami. Potem sem prepričan, da ne bi imeli težav s tem, kjer poteka meja s Hrvaško - ker bi bila nekje pri Reki.

Toliko za sedaj o Washingtonu, treba se bo posvetiti sedanjim problemom. Samo še ena opazka o majhnosti sveta. Včeraj sem se vračal od Luke - ki mi je prijazno razkazal MIT-jevo Stato, da ne naštevam vse, hvala, Luka, ker vem, da tole bereš - in se na nabito polni podzemni iz Harvarda mladeniča poleg mene pogovarjata o varnosti nogometnih tekem v Evropi. Ponavadi se sicer ne vpletam v pogovore, tokrat pa sem se, in kot se je izkazalo, kavkazijsko izgledajoč od mladeničev je bil Slovenec, trenutno na Harvard kolidžu. Res je majhen svet in Evropejci smo razseljeni po celem svetu - tako da ni ravno primerno koga v (pol)domačem jeziku kjerkoli pošiljati v njihov izvor.

Boston international, 15.5.2008 17:26 lokalnega časa.

Že od zjutraj sem imel tisti "gut" občutek, da bo nekaj narobe. Ali da bom zamudil na let, ali da bom imel preveč prtljage ali pa da bo nekaj drugega. No, prvo se ni zgodilo, se je pa Lufthansa rahlo usekala in je prebukirala let. Ker nekako nisem vezan na čas, mi je bilo rahlo žal, da nisem imel samo majhnega kovčka (ustrezne teđe, seveda) in torbe s prenosnikom in fotoaparatom, ker je družba ponujala 600 evrov, prenočišče v Hiltonu in še določene zadeve, če bi ostal dodaten dan v Bostonu, Ker sem na žalost otovorjen ko mula, pa še seveda prtljage sem imel rahlo preveč, nekako ni zneslo. Ne bi bilo pa slabo.

Tako da sedaj sicer čekiran čakam na, vendar je moj sedež nekje v zraku, tako kot moj let v Ljubljano - čeprav, zamujamo tri ure in med letoma imam skoraj pet. Človek res mora biti blazno fleksibilen zadnje čase. Nadaljevanje sledi.

Frankfurt international, 16.5.2008 10:42 lokalnega časa

Kljub temu, da so mogoče na začetku leta v Bostonu imeli rahle težave, se je Lufthansina nemška natančnost izkazala. Let je bil res hiter, tako da smo v Frankfurt prispeli prej, kot je bilo predvideno, vseeno pa sem zamudil moj let v Ljubljano. Ampak, kot bi rekel Klemen, saj si v Evropi in bo kar držalo. Let to mi res časovno ugodno prebukirali čez Muenchen, bo pač še en let več.

Na letalu se mi pa kar nekako ni dalo nič napisati, verjetno zaradi tega, ker sem se celo solidno naspal. Star recept, ki sem ga prvič preskusil lani na poti v Hong Kong, je spet deloval. Kozarček ob kosilu in kozarček potem, nizek pritisk in nizka vlažnost poskrbita, da gre res skoraj takoj v glavo. S tem mislim, da je moja potovalna odisejada končana. Slike po izkušnjah čez kakšnega pol leta, če bo čas. Lahko pa tudi prej.

Preko Muenchna in Brnika nazaj domov. Sedaj čakam samo še na spanje. 16.5.2008 20:01 lokalnega časa.

Ni komentarjev: