petek, maj 09, 2008

ZDA, drugič

Za nekoga, ki ima vse možnosti za objavljanje na spletu in še recimo kolikor toliko časa, sem presneto len. Ampak dopust je pač čas, ko ni potrebno slediti vsakodnevni rutini - kot da recimo redno pa objavljam kaj bolj redno. 


Kaj se je torej zgodilo od zadnje objave. Šel sem v New York in bil skoraj malo razočaran. Saj ne, da recimo Peta Avenija, Centralni park in nekateri deli downtowna niso lepi, ampak v celoti je Manhattan ena kopica nametanih nebotičnikov, ki se mešajo s stavbami irskega in nizozemskega sloga.

O cenah v ZDA in dejstvu, da mi gre res močan evro zelo na roko, ne bi, samo kot zanimivost. Za pot od Bostona do New Yorka sem vzel enega od lokalnih ponudnikov, in celotna pot me je stala 20 evrov  v obe smeri. S tem, da gre za celotno pot okoli 700 km. Ne verjamem, da bi se lahko pri nas dobilo kaj podobnega, razen mogoče vlaka.

Toliko spet za sedaj, preden odrinem v Washington.

Lokalni čas: petek, 9.5.2008 11:30
Zadnji Starbucks: grande cream based Java chip, številka že previsoka

2 komentarja:

jin pravi ...

A lahko napišeš še kakšne druge cene?

lp

Tomi pravi ...

Poslji mi mail, ti bom pogledal, kar te recimo bolj zanima.