sobota, junij 21, 2008

Blogres live

Bilo bi zelo naivno, če bi mislil, da sem edini, ki se v živo oglaša z drugega dne Blogresa, ker to gotovo dela vsaj Had eno vrsto pred mano. Ampak oba moja bralca dobro vesta, da sem rahlo trmast in če se odločim, da bi nekaj naredil, to tudi bom. Torej, kaj smo do sedaj slišali?

Žiga Turk

Če so njegova predavanja takšna, kot je bilo tole, potem je ministra škoda v trenutni vladi (o tem , da sta z Virantom verjetno edina sposobna član vlade v odhodu, ne bi tukaj, možnosti za ocenjevenje vlade bo še vedno dosti). Rahlo moteči so bili sicer provladni vložki - čeprav je treba priznati, da je politično korektna menjava teme prezentacije požela upravičeno odobravanje).

Zanimiv poudarek, sicer podoben vinjetni zgodbi, je ideja, da bi se 80% Slovenije pokrilo z brezplačnim wirelessom za "težkega" uporabnika neuporabne hitrosti okoli 512 kbps. O tem, ali je "darilo" takšno kot vinjete, pa samo en stavek. Izkoristi, kar ti koristi. Kdor razmišlja, se tako ne bo pustil podkupiti z predvolilnimi darilci. No, pa sta bila dva...

Herd Leonhard


"Zdrava" (narekovaji po želji) mera samopromocije, pogled na promocijsko in finančno plat “iz zadnje strani”. Blog ne sme biti tvorilec denarja sam po sebi, ampak samo pot. Treba poslušati v živo.

Crnkovič pa spet uporablja "težke" besede. Saj ne vem, ali mi je to všeč ali ne. Intelekt je "twisted thing".

2 komentarja:

Žiga Turk pravi ...

Tomi, ne, vsa predavanja niso taka ... spremljam in učim se iz bloga presentation Zen in sem za blogres malo potrudil. Ideja o zastonj brezžičnem internetu je moja; ne prepovedujem, da jo realizira tudi kaka druga stranka. Vem, kako jo realizirati, da ne bi nič stalo.

Tomi pravi ...

Spoštovanja vredno in zelo trezno - pa tudi edino pravilno razmišljanje o izvedbi omrežja. Ker v končni fazi je celotna politika, tako kot ostali javni sektor, še vedno zgolj v službi ljudstva.