nedelja, junij 22, 2008

Uspešen teden

Načeloma se ne hvalim (pretirano), ampak s tem tednom sem presneto zadovoljen, ker mi je v teh 168 ur uspelo stlačiti "celega hudiča".

  • v torek je imela podružnica določenega podjetja na idilični lokaciji prezentacijo svojih produktov ter odličen socialni program - vsekakor je podjetje še bolj utrdilo svoj položaj na moji preferenčni listi bodočih delodajalcev.
  • uspeli sta mi tako nepričakovana fleksibilnost in storilnost v službi (kaj pa mi je sicer ob delu na spodnji meji kadra in zgornji meji dela ostalo?), zgolj o 40-urnem delovniku sem lahko samo sanjal.
  • v petek je potekalo še Jabuk srečanje. Vtisi? Jabolčni zavitek je zakon, seveda!
  • in seveda krona tedna, Blogres. Bilo je zanimivo, poučno in zvečer v Čupiteriji tudi zabavno (saj poznate tisto, ko bi najprej šli domov s svojo linijo, potem z eno od nočnih, na koncu pa okoli dveh greste domov peš?). V živo sem poleg ostalih spoznal Karmen, Hada in Modro Lolo, da ne naštevam vseh. Pa tudi nekaj zelo dobrih debat je padlo. Naslednje leto bo treba spet priti.
  • in še malo slabe vesti za mojo "slabo vest" - kljub obupnemu vremenu in vsemu zgoraj napisanemu mi je uspelo preteči okoli 25 km.

Škoda, da se nisem lotil še iskanja nove službe. Ali pa sem mogoče nevede vendarle sem?


Checkmark Source=http://www.kapocius4judge.com/

2 komentarja:

Lola Blue pravi ...

Sumim, da me omenjaš zato, da mi še povečaš slabo vest...:P
Drugače se pa vidimo na Hadovem mitingu. :)

Tomi pravi ...

Ne, je zgolj naključje in posledica dejstva, da sta bili kot obe Gorenjki prav simpatično, kako sta "padli" v Čupiterijo.

Seveda, samo da ga organizira :D