četrtek, julij 24, 2008

Presenečenja

V službi opažam, kako predvidljivi in ponovljivi postajajo ljudje. Vedno bolj se mi zdi, da srečujem ene in iste ljudi, ki imajo vedno ene in iste težave. Kljub temu, glede na okoliščine in zakonitosti človeške družbe, nekaj povsem normalnega.

Večje presenečenje človek doživi, ko po tretjem mimohodu stopi v trgovino, kjer sicer vedno v času razprodaj kupi določen artikel, in ugotovi, da tudi sam ni imun na ukalupljanje. V mojem primeru gre za to, da se ne morem upreti srajcam, in ker podpiram slovensko industrijo, si vedno privoščim kakšno. In ker me pot zaradi določenih razlogov zadnje tedne večkrat pelje mimo določenega ministrstva, sem bil ta teden že tretjič v okolici. In tokrat sem za razliko od včeraj podlegel.

Pravi element suspenza je to, da me je ob vstopu čakala prava srajca prave številke, in da sem kasneje izvedel, da me je čakala že od včeraj. Ljudje imajo očitno dober spomin - kar sicer velja tudi zame, ker sem se spomnil debate od lanskega leta - in občutek, kaj komu paše.

Pa naj se kdo reče, da so osebni stilisti dragi.

1 komentar:

Gaby pravi ...

Jep, ljudje so predvidljivi. Tudi sama ugotavljam podobno. Čeprav sem zaradi tega toliko bolj presenečena, ko spoznam kakšnega "drugačnega", ki izstopi iz večine. Potem pač to osebo toliko bolj ceniš.

Srajce pa tudi mene vedno čakajo, čeprav so v mojem primeru bolj majice. :)