četrtek, julij 03, 2008

Pribijanje na križ

Kot sta oba moja bralca že verjetno opazila, do večine naše vlade in predvsem našega premierja gojim zelo globoka in precej negativna čustva. In predvsem pri slednjem izkoristim kakšno od njegovih številnih političnih napak in ga z veseljem pribijem na križ in javnosti postavim na ogled sredi žgoče Golgote. Vseeno, ne glede na to, da je za stanje v državi v največji meri kriv sam premier in njegov sposoben kabinet (Virant in Turk izvzeta), ne morem verjeti, da lahko komentatorji ob najbolj uradni notranji novici zadnjih dni za odpadanje ometa krivijo prav Janšo in desničarje (ali levico, odvisno od pogleda). Saj je kriv naš predragi premier za slabo finančno in duševno blagostanje, ampak lukenj v omet pa ni šel vrtat.

Sem bil pa danes priča dokazu, da ima država zaradi napačnih in trmastih odločitev vlade, ne glede na to, kaj pravi evropski finančni minister nekaj let nazaj, proračunski primankljaj. Kaj drugega bi namreč, poleg recimo frustracije njunih nadrejenih, da bi MNZ poslal mladega policista in policistko pobirat kazen od nekaj ljudi, ki pred hotelom Slon vozijo po pasu za JPP. Okoli poldneva je bila v mestu že precej vroče, in še dodamo še opozorilni jopič mladine postave, ne vem, kdo se mi je smilil bolj, vsi nesrečniki, ki so plačali kazen, oba javna uslužbenca, ki sta morala izpolniti še kup birokratskih opravil, ali državljani, ki bomo morali tako ali drugače napolniti proračun.

Vendar, če dobro pomislim, desna vlada in vse njene napake spodbudno vplivajo na moje, lastno obnašanje na cesti in splošno. Vozim po predpisih, kupil sem vinjeto - sicer predvsem za to, ker se mi izplača - ker resno me mislim premierju dajati še več denarja, s katerim bo ravnal kot svinja z mehom. In ko se bo jeseni poslovil, naj se kar poslovi z minusom. Upam, da si bodo ljudje to zapomnili.

Globlje v svojem nestrinjanju pa ne bi šel - čeprav bi lahko. Mogoče kdaj drugič.

Ni komentarjev: