nedelja, julij 06, 2008

Tepež in prisilno delo

O vandalizmu, svojem mnenju o njem in o tem, kako se ga da lepo izkoreniti, sem tako ali drugače že pisal. Zadeva je blazno preprosta. Najprej, kot to počnejo v recimo Singapurju, zlikovca pod zdravniškim nadzorom lepo fino premlatiš, tako da poka koža. Potem - kot je v navadi v ZDA in še kje, istega zlikovca, ko si poliže rane, pošlješ na opravljat družbenokoristna dela - recimo negovanje nepokretnih, odstranjevanje smeti in posledic lastnih dejanj, jaz pa bi dodal še kakšen mesec ali dva fizičnega dela v obratu, ki proizvaja to, kar je uničil. Recimo lopatenje peska in proizvodnja apna za vse, ki grafitirajo, kakšna metalurška izkušnja za uničevanje ograj, znakov in podobnega. Potem bi marsikdo razmislil, kako in kaj bo naslednjič uničeval.

Zgodilo se je (spet, samo zadnjič je šlo v precej manjšem obsegu), da se je nekdo spravil na avtobusno postajo pred našim naseljem. Neuradno je malo po polnoči skupina treh mladeničev pustila za sabo tole razdejanje:





Da so bili mladeniči na "akcijo" pripravljeni, priča tole:


Sedaj pa naj še kdo reče, da si ne zaslužijo poštenega mlateža in počitnic nekje v steklarni, kjer jim bo namesto na plaži vroče ob talilnih pečeh...

5 komentarjev:

Tomaž pravi ...

Če imaš dobro obiskan blog te bodo zdajle npadli, da tako ne gre, da si nastrpen do ne vem česa,.......

Jaz se pa čist 100% strinjam z tabo. Pa tudi vem, da je učinkovito! Govorim iz lastnih izkušenj!

Anonimni pravi ...

Dobra ideja.

LP!

Anonimni pravi ...

OMG LOL! Pa midva sva soseda no. Ulca cez cesto, kantetova. =)


Jz sploh nisem opazil razbite postaje. Najverjetneje zato ker se te dni samo s kolesom vozim. (soncek.press)

Se pa popolnoma strinjam s teboj. Da bi ga jaz videl zvecer bi mu navil usesa.

PS. Ze kaj za optiko hodil pri vas?

Tomi pravi ...

Ne, nič še bilo akcije, razen tega, da je imel Telekom enkrat eno predstavitev. Vlogo sem dal in sedaj čakam. Sicer pa, lepa nevihta sedaj v naših koncih ;-)

Anonimni pravi ...

Ja, dons zvecer je blo brutalno. Za dez mi je bolj ali manj vseeno (ceprav ne..ker sem direkt ob gradascici in le-ta ogabno naraste ob takem dzju) ampak toce me je pa grozn strah. Sploh unih primerkov ki so vec centimetrov debeli.

Gratel veselo rovari zraven cerkve na Trzaski. Upam da zberejo dovolj poguma da se podajo v neznana podrocja preko proge in tudi nas popeljejo v 21. stoletje.