ponedeljek, avgust 04, 2008

Preko Črnivca do Kamniške Bistrice

Ker obljuba dela dolg in ker mi je ta teden tako usojeno narediti skoraj vse, za kar v prejšnih nisem imel časa, mi je po dolgem času uspelo najti in objaviti več kot kakšno posamično fotografijo. Kot se za družinske izlete spodobi, se je vsem mudilo, zato časa za kvalitetno slikanje ni bilo na pretek, samo celo meni jih je nekaj všeč.

Torej, na kratko.

V Tiroseku nas je pričakalo opustošenje naravne katastrofe izpred nekaj tednov. V živo izglede vse skupaj še veliko bolj grozno kot v resnici.


Mojstri v debati - gospod na sredini je namreč lastnik lesarske delavnice, ki se ukvarja z izdelovo smrekovih miz. Samo pod hišo je vihar podrl za okoli 2000 m3 smrekovine, je povedal.


Pri izviru Kamniške Bistrice.


In nenazadnje, nenagradno vprašanje - kaj in kje je posneto tukaj?


Ostale slike v galeriji.

4 komentarji:

AlesK pravi ...

Katedrala Sv. Mohorja in Fortunata

Tomi pravi ...

Res je. Verjetno za takratni čas najvišja stavba v Sloveniji, 59 m.

Bufo pravi ...

Heh, pa me je prehitel aleks :)

Lustne fotke Tomi.

desert rose pravi ...

Twister - film, po katerem sem pred leti odšla trda iz kinodvorane. Takrat se še ni toliko govorilo o vremenskih ekstremih in tedaj sem prvič spoznala poln pomen besede tornado. In hkrati kakšno neverjetno silo je zmožna ustvariti narava, pred katero ostane človek majhen in popolnoma nemočen (iz tistih časov se spomnim tudi še filma Dantes Peak, o vulkanskem izbruhu). Od takrat gledam na tornade in ostale podobne t.i. naravne pojave z nekakšnim straho-spoštovanjem, vsekakor pa sem ob odhodu iz kina sklenila, da si jih nikakor ne bi želela doživeti.

O vremenskih ekstremih, ki se zadnja leta pojavljajo po svetu in tudi v Sloveniji, ni dosti za razpredati. Podatki govorijo sami. Prav tako o vzrokih, na čelu katerih je bržkone (pre)velika človeška slepota. Žalostni so podatki o iztrebljanju in krčenju Amazonskega pragozda, o izogibanju izvajanja Kjotskega protokola (ZDA, Kitajska...) itd.
No, Bush bi se zbudil morda tedaj, ko bi mu tektonska razpoka pred Belo hišo pogoltnila psa in kakšna Katka razravnala njegovo najljubše golf igrišče. :) In kaj mu bo vsa gospodarska rast, ko bo moral piti filtrirano, destilirano, dezinficirano, klorirano in trikrat prekuhano vodo?

Verjamem, da je bilo v živo videti prizorišče razdejnja pretresljivo, vsa podrta drevesa in ostalo škodo... Če sem si takrat v kinu oddahnila, da tornadotov ni v Sloveniji, zdaj samo upam, da vsaj nikoli ne bodo takšnih "ameriških" razsežnosti. Ne lih orkan, ampak kakšna nevihta pa poleti še vedno paše, za bolj ioniziran zrak, če ne druga. :)