nedelja, september 21, 2008

Zmaga

Konec je vladavine Janeza Janše, cinizma in arogance. Obetajo se lepši časi.


Danes je čudovit dan.

7 komentarjev:

anti_jansa pravi ...

Ja!!!!!
In NSi je zunaj!!!!

jin pravi ...

Ampak kazalo pa je nekaj časa povsem drugače, ne? No, čestitam!

lolablue pravi ...

In zdaj bomo vsi imeli nadpovprečne plače in na sploh živeli v izobilju in popolni sreči. Vse bo popolnoma drugače.

Matej pravi ...

Tudi jaz sem volil SDS, brez slabe vesti. Resno me zanima kdaj bo sedaj zasuk iz kamene dobe v ultra-moderno državo?!?

Če povem moje osebno mnenje....nikoli nisem volil levice, pa še danes trdim da res ni bilo vse slabo kar so naredili. Ne mi govorit da je zdaj Janša državo poslal 300 let nazaj. Odrasti in razmišljaj s svojo glavo!

p.s.: to je dobronamerna kritika in prošnja po objavi fotk ki jih vsi ki spremljamo ZSFB tudi upravičeno pričakujemo

Primož pravi ...

nazadnje si objavil sliko 4. avgusta, res nevem zakaj si potem na ZSFB, tvoja politčna prepričanja in razglabljana zakaj si na levi strani in tak anti desni me pa prov nič ne zanimajo, sploh pa ne v vsakem 2gem postu ki g aobjaviš. Vključi se raje v kakšno politično blogarsko zvezo.

Tomi pravi ...

Če se vsi anonimni sprašujete, kje so vaši komentarji, so bili izbrisani. Če niste sposobni konkretno vstopiti v debato, ni potrebno segrevati ozračja.

Anonimni pravi ...

Bedarija!
kot da je vazno, kdo nekaj pove! vazno je, kaj je povedano!
poglejmo napriemr janso: tako super zakon (pro-nekadilski), da samo kapo dol!