nedelja, november 23, 2008

Manhattan impressions, part II / Vtisi iz Manhattna, drugič



4 komentarji:

Alja pravi ...

Prva je čist po mojem okusu,SUPER.
Lp

Mikec pravi ...

Tudi jaz bi šel sem ja.

Žiga Gričnik pravi ...

Kakšen objektiv priporočas za te konce? In kako je s krajo aparatov in varnostjo? Za novo leto se verjetno odpravljam tja in me zanima malo, da vem kako se pripraviti

Drugače pa fajn fotke - tudi iz prve serije!

Pozdrav iz Griž:)

Tomi pravi ...

Hvala za pohvale, naprej.

Žiga: jaz sem z 18-55 prišel čisto lepo skozi, drugače pa katerikoli širokokotni pride prav, saj je le mesto. Pa tudi kakšen fish-eye bo super.

Glede varnosti pa takole: NY je zadnje čase precej varno mesto, policije je dosti na vsakem vogalu, ljudje so oprezni. Jaz sem se počutil varno, sem pa bil vseeno previden - denarnice v žepu spredaj, ipd. Za kaj veš pa dobiš kakšen mail, da ne bom tukaj vsega pisal.