torek, december 30, 2008

Gospodar časa

Čeprav je bil namen današnjega dne nadaljevati seminar, ki naj bi ga naredil do konca leta, se mi enostavno ni dalo. Po kosilu me je prijelo, da bi šel malo v meko slovenskega nakupovanja (žal samo za tam vem, da imajo Philipsa ambilight na ogled). V dveh urah in 50 minutah mi je uspel pravi mali logistični čudež. Prišel sem namreč iz Viča preko Centra do BTC-ja, z javnim prevozom v zglednih 4o minutah, pogledal vse, kar sem moral v multimedijski trgovini, športni trgovini in kar tako malo napasel radovednost.

Na poti nazaj sem malce zgrešeno šel na 2-ko, in se uro in pet minut preden sem prišel domov, ustavil pri Lutkovnem gledališču ter se peš odpravil na Grad, si vzel čas za razgled res lepe nočne Ljubljane ter se prav počasi prebijal v gneči novoletnega sejma v Stari Ljubljani do Prešernovega trga. 14-ka je seveda prišla za vsemi ostalimi avtobusi. Skoraj sem ponosen nase in skoraj mi leto ni več zdelo tako slabo kot pred par dnevi.

Mimogrede, kupil sem luč/uro/radio/budilko. Nepričakovano je na račun kapnilo točno toliko denarja, kot stane.

Ni komentarjev: