sobota, januar 24, 2009

Okoliščine

Mineva že štirinajsti dan, odkar sem zadnjič pisal. Enostavno ni bilo časa in prave motivacije. Če strnem, so razlogi sledeči:

-ugotovil sem, da se glede stvari enostavno nima smisla pritoževati, ker samo besede stvari ne bodo spremenile, kvečjemu še bolj v slabo voljo me bodo spravile. Tistih, ki bi morali (ali pa lahko, če sem prijazen do njih) stvari urediti na svoji strani in rešiti moje težave, pa tako ne bodo dosegle. Prav tako sem precej sit ljudi, ki mi vsiljujejo svoje ideje oz. rešitve. Žal je vedno tako, da je med idejo in njeno implementacijo v resničnem življenju velik prepad in prepričan sem, da niti 5% ljudi, ki so polni besed, sami ne bi bili sposobni narediti koraka, ki mi ga predlagajo.

-zgodila se mi je določena stvar v zasebnem življenju, ki mi je dala na voljo nekaj dodatnega prostega časa, ki sem ga zapolnil z aktivnostmi, ki mi sicer poberejo še več časa, me pa zaposlijo v tej meri, da uspešno kompenzirajo manko. In upam, da bo tako, dokler se na nove razmere enostavno ne bom navadil.

-precej časa pa je pobralo tudi iskanje krivca za prej omenjeni dogodek, ki pa je bilo glede na zaprtost kroga in bolj kot ne a priori izključitev enega akterja in pogojno izključitev drugega vse prej kot lahko. In še vedno ni končano, čeprav verjamem, da vem, kje ga najti.

Zadeva, ki me sedaj polno zaposluje, in za katero upam, da bo uspela, pa bo online, takoj, ko bo gotova.


(Prosim, da se vzdržite komentarjev v smislu "zakaj simptomatsko, če je etiološka rešitev boljša", čeprav je to jasno razvidno iz konteksta. Prihranite mi nekaj klikov, kolikor jih terja brisanje le-teh.)

Ni komentarjev: