nedelja, september 06, 2009

Septembrsko spanje

Štiri leta nazaj je september veliko obetal. Diploma, potem pa po načrtovani poti do strokovnega in akademskega naziva. Žal september tri leta nazaj ni kazal več tako rožnate slike. Strokovni naziv se je šele izrisoval, od akademskega sta bila uresničena dva izpita. September dve leti nazaj je sicer skoraj že pozabil strokovni naziv, kajti ta cilj je bil uresničen konec maja, pri akademskem pa je bilo približno enako kot lani. Tako sem lanskega septembra bil že prepričan, da se tisti nesrečni 26.9, paradoksalno neuradno dan slovenske farmacije, nižje že ne more spustiti. In potem je oktobra tudi Slovenijo prizadela recesija, za katero sem marca izračunal, da mi bo oklestila samo okoli 400 € prihodkov. Mimogrede, delodajalec nam je šele nekaj dni nazaj dal v podpis aneks k pogodbi, s katerim se strinjamo (kaj pa nam drugega preostane) z zamrznitvijo plač.

In potem je prišel nesrečen konec poletja 2009, dve odpovedi v kolektivu, ki sta popolnoma spremenili odnose med sodelavci (in mislim, da name delujeta tako posredno kot neposredno), danes pa še predlog vlade, da nam plače znižajo za cca 6, tistim od 30. razreda naprej pa menda celo za 8%. Niti pomisliti si ne upam, kaj bo prinesel september 2010.

Očitno bi bilo res najbolje, da bi celoten september enostavno prespal.

Vseeno je vsota, ki mi jo bosta vzeli recesija in ukrep vlade - ocenjeno na okoli 1000 €, pravi drobiž v primerjavi z vsoto, ki mi jo letno jemlje pasivna politika zaposlovanja in neuresničevanje pričakovanj drugega sektorja. Ta se letno giblje okoli 6 do 8 tisoč evrov. Toliko očitno stane načelnost.

Ni komentarjev: